System podgrzewania silnika dla Mini ONE/COOPER (R56) 07.2007 - 12.2015
System podgrzewania silnika dla Mini ONE/COOPER (R56)
- Katalog standardowy
- Nowy katalog (6 produkty)
Power:
Wymiary:
Długość:
Wszystkie filtry
Power consumption:
Connector diameter:
Więcej produktów 6 w nowym katalogu
Uwaga! jeszcze 6 produkty znaleziono w nowym katalogu
Wyniki wyszukiwania: 10
Splashproof connection cable
Kod produktu:
AL14332844
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
547.49 pln
- Cena: 547.49 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
Connector: |
|
Current: |
Max 16A
|
Długość: |
1,5M
|
Napięcie: |
AC 220-240 V
|
WIĘCEJ INFORMACJI |
DEFA PlugIn connectors do not require any tools to make a safe connection. Therefore, you can install them without the help of a qualified electrician.
cable 1.5m
Defa compatible heating cable - Locking fork connection
Kod produktu:
AL33773500
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
700.00 pln
- Cena: 700.00 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
WIĘCEJ INFORMACJI
Defa compatible instrument socket / element cable - Defa compatible heating cable - Locking fork connection
ENGINE HEATER TT-THERMO 500XC ( READY-TO-INSTALL)
Kod produktu:
AL73974230
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
2590.01 pln
- Cena: 2590.01 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
WIĘCEJ INFORMACJI
-Heater intended for 1-3 cyl. engines.
TT-Thermo XC is the only hose-heater model on the market where the liquid and electrical sides are completely separate due to the patented design. This design maximizes the electrical safety of the device, and makes the model exceptional in the market.
- Ready-to-install package includes TT-THERMO 500XC heater, Defa compatible element cable / socket 1.5m and Defa compatible 2.5m heating cable. (The color of the cable may differ from the picture)
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
TT-Thermo XC is the only hose-heater model on the market where the liquid and electrical sides are completely separate due to the patented design. This design maximizes the electrical safety of the device, and makes the model exceptional in the market.
- Ready-to-install package includes TT-THERMO 500XC heater, Defa compatible element cable / socket 1.5m and Defa compatible 2.5m heating cable. (The color of the cable may differ from the picture)
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
ENGINE HEATER TT-THERMO 1000XC
Kod produktu:
AL33724026
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
2784.51 pln
- Cena: 2784.51 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
Power: |
1000 W
|
Wymiary: |
150 mm x 90 mm x 80 mm
|
Pipe diameter: |
⏀16 mm - ⏀20 mm
|
Connector diameter: |
17 mm
|
Pump throughput capacity: |
8 l/min
|
Power consumption: | ALL PROPERTIES |
Power consumption: |
4,3 A
|
Frequency: |
50/60 Hz
|
Napięcie: |
AC 220-240 V
|
WIĘCEJ INFORMACJI |
A device that allows you to warm up the engine without starting it. Designed to preheat the engine, to facilitate starting the engine in cold weather and, in some cases, to warm the air in the vehicle cabin.
Weight 0.95 kg
Dimensions Length 150 mm Width 95 mm Height 95 mm
Voltage AC 220-240 V
Frequency 50/60 Hz
Power 1000 W
Power consumption 4.3 A
Compatibility Defa
Connector diameter 16 mm
Manufacturer TT-THERMO
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
ENGINE HEATER TT-THERMO 1500XC ( READY-TO-INSTALL
Kod produktu:
AL51314719
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
2908.81 pln
- Cena: 2908.81 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
WIĘCEJ INFORMACJI
-Heater intended for 6+ cyl. engines.
TT-Thermo XC is the only hose-heater model on the market where the liquid and electrical sides are completely separate due to the patented design. This design maximizes the electrical safety of the device, and makes the model exceptional in the market.
- Ready-to-install package includes TT-THERMO 1500XC heater, Defa compatible element cable / socket 1.5m and Defa compatible 2.5m heating cable. (The color of the cable may differ from the picture)
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
TT-Thermo XC is the only hose-heater model on the market where the liquid and electrical sides are completely separate due to the patented design. This design maximizes the electrical safety of the device, and makes the model exceptional in the market.
- Ready-to-install package includes TT-THERMO 1500XC heater, Defa compatible element cable / socket 1.5m and Defa compatible 2.5m heating cable. (The color of the cable may differ from the picture)
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
ENGINE HEATER TT-THERMO 1500XC
Kod produktu:
AL30750421
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
2933.83 pln
- Cena: 2933.83 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
Power: |
1500 W
|
Wymiary: |
151 mm x 90 mm x 75 mm
|
Długość: |
151 mm
|
Pipe diameter: |
⏀16 mm - ⏀20 mm
|
Connector diameter: |
17 mm
|
Weight: | ALL PROPERTIES |
Weight: |
880g
|
Pump throughput capacity: |
8 l/min
|
Power consumption: |
6,2 A
|
Frequency: |
50/60 Hz
|
Napięcie: |
AC 220-240 V
|
WIĘCEJ INFORMACJI |
The genuine and original TT-Thermo engine heater is suitable for almost all motor vehicles!
New generation hose heater with circulating water pump. Power 1500W
Externally more compact in size than previous Kld2 models
Our only model that is completely free to install in any position. No limited mounting angle or position
The resistors inside the heat exchanger are not directly in the liquid, so the resistors do not burn from the air bubbles in the system
Pump bearings reinforced and improved
Improved pump performance
All experiences of previous models have been taken into account in the design
Higher quality materials and components
Designed in Finland
Defa compatible connector
Hose outlet diameter 17mm
You can find the hose bends that may be needed for installation in our online store
Forget the inefficient engine heater!
Weight 0.95 kg
Dimensions Length 150 mm Width 95 mm Height 95 mm
Voltage AC 220-240 V
Frequency 50/60 Hz
Power 1500 W
Power consumption 4.3 A
Compatibility Defa
Connector diameter 16 mm
Manufacturer TT-THERMO
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
ENGINE HEATER TT-THERMO 1000XC ( READY-TO-INSTALL)
Kod produktu:
AL51314717
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
2940.01 pln
- Cena: 2940.01 pln
-
- możesz zamówić
- 3 szt
-
Data dostawy:
29.04.2024, 14:33
- Dodaj do koszyka
WIĘCEJ INFORMACJI
-Heater intended for 4-6 cyl. engines.
TT-Thermo XC is the only hose-heater model on the market where the liquid and electrical sides are completely separate due to the patented design. This design maximizes the electrical safety of the device, and makes the model exceptional in the market.
- Ready-to-install package includes TT-THERMO 1000XC heater, Defa compatible element cable / socket 1.5m and Defa compatible 2.5m heating cable. (The color of the cable may differ from the picture)
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
TT-Thermo XC is the only hose-heater model on the market where the liquid and electrical sides are completely separate due to the patented design. This design maximizes the electrical safety of the device, and makes the model exceptional in the market.
- Ready-to-install package includes TT-THERMO 1000XC heater, Defa compatible element cable / socket 1.5m and Defa compatible 2.5m heating cable. (The color of the cable may differ from the picture)
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
TT-THERMO 2200XC 18mm
Kod produktu:
AL51314701
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
3076.84 pln
- Cena: 3076.84 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
WIĘCEJ INFORMACJI
Designed for large machines such as work vehicles, trucks, etc.
New generation heater with water circulation pump. Power 2200W, adjustable connection angle.
No restrictions on installation angle or position
Defa compatible connector
Adjustable connection angle
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
New generation heater with water circulation pump. Power 2200W, adjustable connection angle.
No restrictions on installation angle or position
Defa compatible connector
Adjustable connection angle
Pre-starting electric engine heaters are a solution for cars in times of cold and frost. Comfort - for you, care - for your car.
A cold engine start, for example in 30 degree frost, is equivalent to 500 km of vehicle mileage. In a cold engine, the viscosity coefficient of the lubricant becomes higher, and the load on the equipment increases.
How does cold starting a car affect the life of the starter? - For several reasons, during a cold start, the starter is the first to suffer: Thickened oil makes it difficult for the crankshaft to rotate. The battery uses more energy to start the engine. Gasoline evaporates more slowly and does not ignite easily. The viscosity of diesel fuel increases, making it more difficult for it to leak into the combustion chamber.
Engine wear during cold starts: Due to frequent cold starts, they contribute to more expensive repairs than replacing the starter and battery. The problem is that at negative temperatures all components lose volume, and the gap between the parts increases slightly. Therefore, cold starting a car helps reduce compression, as more fuel goes into the crankcase between the piston rings and the cylinder walls. Increased fuel consumption is not as bad as its consequences, because the more gasoline or diesel fuel gets into the engine oil, the faster the lubricant loses its properties. Therefore, if you frequently cold start the engine, wear is guaranteed on the following parts: crankshaft journals; main and connecting rod bearings; crankshaft support bearings.
All these parts are lubricated by engine oil, and if it loses its properties, the wear of these components accelerates.
All this together leads to the fact that cold starting a car negatively affects the life of the starter. Due to increased energy consumption and excessive load, the likelihood of insulation breakdown between the windings or their complete failure increases.
A pre-starting, electric engine heater will help solve the problem. We suggest you purchase a ready-made version of the pre-start engine system, which includes all the necessary equipment and simple installation instructions.
How to make starting a cold engine safe? – Install pre-starting electric engine heaters! Take care of your iron friend.
TT-THERMO 2200XC 20mm
Kod produktu:
AL35880284
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
3515.50 pln
- Cena: 3515.50 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
03.05.2024, 09:00
- Dodaj do koszyka
WIĘCEJ INFORMACJI
A new generation hose heater with a circulating water pump. Power 2200W, adjustable angle in connection.
Intended for large machines, such as work machines, trucks, etc.
Externally more compact than previous Kld2 models
Our only model that is completely free to install in any position
No limited installation angle or position
The resistors inside the heat exchanger are not directly in the liquid, therefore the resistors do not burn from air bubbles in the system
Pump bearing strengthened and improved
Improved pump performance
All the experiences of previous models have been taken into account in the design
Higher quality materials and components than before
Designed in Finland
Defa compatible connector
Adjustable angle at the connection
You can find the hose bends that may be needed for the installation in our online store.
Forget the inefficient radiant heater!
Intended for large machines, such as work machines, trucks, etc.
Externally more compact than previous Kld2 models
Our only model that is completely free to install in any position
No limited installation angle or position
The resistors inside the heat exchanger are not directly in the liquid, therefore the resistors do not burn from air bubbles in the system
Pump bearing strengthened and improved
Improved pump performance
All the experiences of previous models have been taken into account in the design
Higher quality materials and components than before
Designed in Finland
Defa compatible connector
Adjustable angle at the connection
You can find the hose bends that may be needed for the installation in our online store.
Forget the inefficient radiant heater!
Wiązka elektryczna, system podgrzewania wstępnego silnika CALIX 1762461
Kod produktu:
AL72276912
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
1407.48 pln
- Cena: 1407.48 pln
-
- możesz zamówić
- 5 szt
-
Data dostawy:
29.04.2024, 12:00
- Do nowego katalogu
Sprawdź informacje o produkcie w nowym katalogu
Wiązka elektryczna, system podgrzewania wstępnego silnika DEFA 460785
Kod produktu:
AL12650829
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
1466.46 pln
- Cena: 1466.46 pln
-
- możesz zamówić
- 2 szt
-
Data dostawy:
29.04.2024, 11:30
- Do nowego katalogu
Sprawdź informacje o produkcie w nowym katalogu
Wiązka elektr., wentyl. ogrz. wnętrza (sys.podgrz. wst. sil) CALIX 1760015
Kod produktu:
AL72268892
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
1476.70 pln
- Cena: 1476.70 pln
-
- możesz zamówić
- 3 szt
-
Data dostawy:
29.04.2024, 12:00
- Do nowego katalogu
Sprawdź informacje o produkcie w nowym katalogu
ENGINE HEATER TT-THERMO 1500KLD
Kod produktu:
AL14332360
-
Dostarczamy do
United StatesMożemy dostarczyć ten produkt do United States i innych krajów. Cenę dostawy można sprawdzić w koszyku.
Mamy różne opcje dostawy do United States. Termin i koszt dostawy można sprawdzić w koszyku.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą specjalnego linku, który otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. -
2193.34 pln
- Cena: 2193.34 pln
- w magazynie dostawcy: NIEDOSTĘPNY
Fluid: |
Coolant, Glycol - G11, G12
|
Power cord: |
DEFA compatible cables
|
Power: |
1500 W
|
Wymiary: |
150 mm x 90 mm x 80 mm
|
Pipe diameter: |
⏀16 mm - ⏀20 mm
|
Connector diameter: | ALL PROPERTIES |
Connector diameter: |
⏀16 mm -⏀17 mm
|
Weight: |
880g
|
Pump throughput capacity: |
8 l/min
|
Power consumption: |
6,2 A
|
Frequency: |
50/60 Hz
|
Napięcie: |
AC 220-240 V
|
WIĘCEJ INFORMACJI |
installation options than the model with a direct hose connection. The connection of the heater to the electricity network is
With a connector compatible with the Defa system. If the need for installation length to the one in the car
to the electric cable system is long, we also have Defa-compatible armored 1.5m available separately
long extension cord.
The operating principle of the heater is simple: it simultaneously heats and circulates the coolant
in the engine. Therefore, the engine heats up evenly everywhere and the vehicle's interior quickly when the vehicle is started.
Thanks to the even heating of the engine, the heater is also excellently suitable for new vehicles that do not
can use a traditional block heater.
The heater is easy to install and reliable. In general, the best place for installation is the water hose between the engine and the interior heater. The heater has a built-in thermostat that keeps the temperature at +65..+75
degree. The pump circulates the heated liquid all the time. In this way, the heat is efficiently transferred to the engine. Thanks to the thermostat, the heater can be turned on without the risk of overheating.
Delivery includes: Engine heater with Defa-compatible connector, water hose clamps, installation and user manual in Finnish.
Deliveries directly from the warehouse of the importer Suomen Tuontiekniikka Oy. Delivery time 2-5 days.
The heater is CE-marked and has a 1-year warranty from the date of purchase.
Technical information:
Voltage AC 220-240 V
Frequency 50/60 Hz
Power 1500 W
Power consumption 6.2 A
Power cord Defa compatible cables
Pump capacity 8 l/min
Fluid Coolant, Glycol - G11, G12
Dimensions 150 mm x 90 mm x 80 mm
Weight 880 g (without power cord)
Connections Ø 16 mm – shoulder Ø 17 mm
Hoses Internal diameter
Ø 16 mm – 20 mm
Układy ogrzewania dla Mini ONE/COOPER (R56)
Wszystkie części zamienne — Mini ONE/COOPER (R56)
- Części nadwozia
- Zderzak
- Pod pokrywą silnika
- Błotnik
- Plastikowy błotnik wewnętrzny
- Kratka zderzakaNEW!
- Atrapa
- Nadkole tylneNEW!
- Maska
- Hak holowniczy
- Przedni panel
- Zaślepka haka holowniczegoNEW!
- Listwa zderzaka
- Wzmocnienie zderzaka
- Osłona tarcz hamulcowych
- Spojler przedniego zderzaka
- Osłona podzderzakowa
- Ramka reflektoraNEW!
- Panel błotnika
- Wzmocnienie błotnika przedniegoNEW!
- Listwa na drzwiNEW!
- Uchwyt zwalniania maskiNEW!
- Ramka lampy przeciwmgielnej
- Under engine and gearbox cover (steel)
- Ramka atrapyNEW!
- Mocowanie, lewarekNEW!
- Okular lampy przedniej
- Nakładka kratki zderzaka
- Spojler
- Listwa ozdobna
- Wzmocnienie zderzaka przedniego
- Listwa maski
- Rama, reflektor
- UsuniętoNEW!
- Wyrównywanie brzegówNEW!
- Zestaw mocujący, podnośnik samochodowyNEW!
- Ramka lampy tylnej
- Folia ochronna
- Ramka tablicy rejestracyjnej
- Oświetlenie
- Światło główne
- Światło tylne
- Kierunkowskaz boczny
- Lampa przeciwmgielna przednia
- Lampka tablicy rejestracyjnej
- Migacz przedni
- Światła stop
- Lampa kierunkowskazuNEW!
- Przetwornica napięcia
- Żarówka, kontrolka zamknięcia drzwiNEW!
- Światła do jazdy dziennejNEW!
- Tylna lampa przeciwmgielna
- Zestaw naprawczy do przewodów, reflektorNEW!
- Lampa sygnalizacyjna
- Lampy przeciwmgielne z blendamiNEW!
- Oświetlenie wnętrzaNEW!
- Swiatła postojoweNEW!
- Żarówka, światło do czytaniaNEW!
- Lampa cofaniaNEW!
- Szyba przednich kierunkowskazówNEW!
- Światła pozycyjneNEW!
- Gniazdo żarówki kierunkowskazuNEW!
- Lampa tylnaNEW!
- Sterownik oświetlenia
- AdapterNEW!
- Swiatło obrysoweNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, reflektor przeciwmgłowyNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, żarówka-światła drogoweNEW!
- Ramka lampy tylnej
- Uniwersalna lampa tylna
- Żarówka
- Lusterka i powiązane części
- Filtry
- Filtr olejuNEW!
- Filtr powietrzaNEW!
- Filtr paliwaNEW!
- Filtr powietrza w kabinieNEW!
- Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegówNEW!
- Zestaw filtraNEW!
- Pokrywa, obudowa filtra olejuNEW!
- Filtr FiaamNEW!
- Separator oleju / smaruNEW!
- Uszczelka, filtr olejuNEW!
- Filtr, odpowietrzenie komory korbowejNEW!
- Zestaw części, przegląd okresowyNEW!
- Układy hamulcowe
- Klocki hamulcoweNEW!
- Tarcza hamulcowaNEW!
- Zestaw naprawczy, zacisk hamulcaNEW!
- Zacisk hamulcaNEW!
- Cięgno, hamulec postojowyNEW!
- Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulcaNEW!
- Przewód hamulcowy elastycznyNEW!
- Zestaw naprawczy, klocki hamulcowe
- Siłownik hamulca zasadniczegoNEW!
- Włącznik żwiateł STOPNEW!
- Tłoczek, zacisk hamulcaNEW!
- Wskaźnik zużyciaNEW!
- Pompa podcisnieniowa, układ hamulcowyNEW!
- Zestaw do hamulców, hamulce tarczoweNEW!
- Mocowanie, zacisk hamulcowyNEW!
- Uszczelka pompy próżniowejNEW!
- Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowyNEW!
- Urządzenie wspomagające hamowanieNEW!
- Śruba, zacisk hamulcowyNEW!
- Wskaźnik zużycia
- Folia tłumiąca dźwięki, klocek hamulcowy (tylna płytka)NEW!
- Cięgło, hamulec roboczyNEW!
- Zestaw śrub, tarcza hamulcowaNEW!
- Sterownik, układ regulacji siły hamowania/napędowejNEW!
- Części układu kierowniczego
- Wahacz
- Łącznik stabilizatoraNEW!
- Końcówka drążka kierowniczegoNEW!
- Łożysko wahaczaNEW!
- Tuleja wahaczaNEW!
- Tuleja stabilizatoraNEW!
- Przekładnia kierowniczaNEW!
- Drążek kierowniczyNEW!
- Pompa wspomagania układu kierowniczego - zregenerowanaNEW!
- Manszeta drążka kierowniczegoNEW!
- Stabilizator, zawieszenieNEW!
- Zestaw naprawczy, zawieszenie kołaNEW!
- Belka zawieszeniaNEW!
- Osłona przekładni kierowniczej kompletNEW!
- Zestaw naprawczy, drążek sprzęgający stabilizatoraNEW!
- Zestaw naprawczy zawieszeniaNEW!
- Drążek / wspornik, zawieszenie kołaNEW!
- Drążek kierowniczyNEW!
- Sworzeń mocujący, wahacz poprzecznyNEW!
- Obejm tulei gumowo-metalowejNEW!
- Zestaw narzędzi montażowych, przegub nożny / prowadzącyNEW!
- Łożyskowanie, korpus osiNEW!
- Zestaw naprawczy, drążek kierowniczy poprzecznyNEW!
- Zestaw uszczelek, pompa hydraulicznaNEW!
- Zestaw łożysk, stabilizatorNEW!
- Amortyzatory
- AmortyzatorNEW!
- Sprężyna zawieszeniaNEW!
- Mocowanie amortyzatora teleskopowegoNEW!
- Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatoraNEW!
- OdbójNEW!
- Łożysko amortyzatoraNEW!
- Osłona amortyzatoraNEW!
- Sprężyna talerzowaNEW!
- Mocowanie amortyzatora
- Łożysko oporowe amortyzatoraNEW!
- Zestaw zawieszenia, sprężyny śrubowe / amortyzatoryNEW!
- Zawieszenie kompletneNEW!
- Części elektryczne
- Świeca zapłonowaNEW!
- Czujnik ABSNEW!
- Czujnik położenia wału korbowego
- Pompa paliwaNEW!
- Cewka zapłonowaNEW!
- Czujnik, temperatura płynu chłodzącegoNEW!
- AlternatorNEW!
- Sonda lambda
- StarterNEW!
- Świeca żarowa (wersja USA)
- Czujnik parkowania
- Czujnik, ciżnienie olejuNEW!
- Czujnik ciśnienia doładowania
- Czujnik przepływu powietrza
- Włącznik żwiateł STOPNEW!
- Regulator napięciaNEW!
- Przełącznik, swiatło cofaniaNEW!
- Czujnik, temperatura powietrza dolotowegoNEW!
- Czujnik, temperatura zewnętrznaNEW!
- Sterownik, czas żarzeniaNEW!
- Czujnik spalania stukowegoNEW!
- Czujnik, ciśnienie spalinNEW!
- Czujnik, temperatura spalinNEW!
- Przekaźnik wielofunkcyjnyNEW!
- Czujnik, pozycja pedału gazuNEW!
- AntenaNEW!
- Mocowanie, szczotki węgloweNEW!
- Czujnik, temperatura olejuNEW!
- Czujnik, oświetlenie ksenonowe (regulacja zasięgu świateł)NEW!
- Pompa wysokiego ciśnieniaNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, świeca żarowaNEW!
- Sprzęgło jednokierunkowe, rozrusznikNEW!
- Zestaw elektryczny, zestaw zaczepu przyczepyNEW!
- Przełącznik kontroli poziomu, zbiornik płynu myjącegoNEW!
- Czujnik, poziom paliwaNEW!
- Wtyczka, cewka zapłonowaNEW!
- Pompa spryskiwacza, spryskiwacz szyby czołowejNEW!
- Czujnik, temperatura paliwaNEW!
- Przekaźnik systemu ostrzegawczegoNEW!
- Czujnik, temperatura wewnętrznaNEW!
- Czujnik ciśnienia, wzmacniacz siły hamowania (serwo)NEW!
- Pierścień ślizgowy, alternatorNEW!
- Zębnik, rozrusznikNEW!
- Koło pasowe alternatoraNEW!
- Zestaw naprawczy, zestaw przewodówNEW!
- RPM Sensor, engine managementNEW!
- Świeca żarowa, dogrzewacz elektrycznyNEW!
- Przekaźnik, zamek centralnyNEW!
- Włącznik, uruchamianie hamulca (sterowanie silnika)NEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, elektryka centralnaNEW!
- Czujnik, wałek mimośrodowy (zmienny skok zaworów)NEW!
- Czujnik, zarządzanie akumulatoremNEW!
- Głowica antenowaNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, czujnik parkowaniaNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, lampa tylna zespolonaNEW!
- Wspornik, czujnik parkowaniaNEW!
- Zestaw montażowy, system podgrzewania wstępnego silnikaNEW!
- Adapter do akumulatoraNEW!
- Obudowa wtyczki, układ zapłonowyNEW!
- Sterownik, układ regulacji siły hamowania/napędowejNEW!
- Zestaw akcesoriówNEW!
- Adapter przewodu, zestaw elektrycznyNEW!
- Akumulator
- Asortyment, obudowy wtyczek
- Battery booster/Jump starter
- Battery testers & chargers
- Czujniki / Przełączniki
- Electrical appliances
- Inwerter
- Kable rozruchowe
- Zestaw bezpieczników
- Ładowarka akumulatorów
- Części termiczne
- TermostatNEW!
- Chłodnica
- Pompa wodnaNEW!
- Wentylator wewnętrzny
- Skraplacz klimatyzacji
- Pokrywa chłodnicy
- Przewód elastyczny chłodnicyNEW!
- Zbiornik wyrównawczy
- Regulator dmuchawy
- Kompresor klimatyzacjiNEW!
- Wentylator chłodnicy
- Ogrzewanie kabiny
- Chłodnice powietrza (intercooler)
- Wspornik termostatuNEW!
- Chłodnica oleju
- Korek wlewu olejuNEW!
- Przewód układu chłodzeniaNEW!
- Korpus termostatuNEW!
- OsuszaczNEW!
- Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacjaNEW!
- Przełącznik naciskowy, klimatyzacjaNEW!
- Parownik klimatyzacji
- Uszczelka termostatuNEW!
- Zawór rozprężnyNEW!
- Przewód ogrzewaniaNEW!
- Uszczelka obudowy termostatuNEW!
- Uszczelnienie, zawór AGRNEW!
- Uszczelka pompy wodyNEW!
- Uszczelka kołnierza układu chłodzeniaNEW!
- Ochrona przed zamarzaniemNEW!
- Element grzewczy, system podgrzewania wstępnego silnikaNEW!
- Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarkiNEW!
- Uszczelka, chłodnica olejowaNEW!
- Wyłącznik ciśnieniowy
- Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącegoNEW!
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarkaNEW!
- Pompa cyrkulacji wody, ogrzewanie postojoweNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, czujnik temp. płynu chłodz.NEW!
- Łącznik / rozgałęziacz, przewody sztywneNEW!
- Uszczelka, rurka środka chłodzącegoNEW!
- Kpl. naprawczy do przewodów, termostatNEW!
- R134a
- Zestaw oringów
- Łożysko kompresora klimatyzacji
- Silnik
- Korek spustowy oleju, miska olejowaNEW!
- Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrówNEW!
- Uszczelka głowicy cylindrówNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, wał korbowyNEW!
- Zestaw uszczelek głowicy cylindrówNEW!
- Zestaw łańcucha rozrząduNEW!
- Zestaw śrub głowicy cylindrówNEW!
- Uszczelka kolektora dolotowegoNEW!
- Uszczelka kolektora wydechowegoNEW!
- Przewód powietrza doładowujacegoNEW!
- Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindrówNEW!
- Zestaw pierścieni tłokaNEW!
- Miarka olejowaNEW!
- Uszczelka miski olejowejNEW!
- Koło pasowe, wał korbowyNEW!
- Zestaw uszczelniaczy, trzonek zaworuNEW!
- Zawór wydechowyNEW!
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turboNEW!
- Łożysko korbowoduNEW!
- Zawór ssącyNEW!
- Wąż, wentylacja skrzyni korbowejNEW!
- Zawór, odpowietrzanie skrzyni korbowejNEW!
- Zestaw uszczelek skrzyni korbowejNEW!
- Przewód ssący, filtr powietrzaNEW!
- Łożysko wału korbowegoNEW!
- Popychacz zaworuNEW!
- Miska olejowa
- Pompa olejowaNEW!
- Pokrywa głowicy cylindrówNEW!
- Zawór sterujący, ustawienie wałka rozrząduNEW!
- Łańcuch rozrząduNEW!
- Pełen zestaw uszczelek silnikaNEW!
- Uszczelniacz, trzonek zaworuNEW!
- Uszczelka, obudowa filtra olejuNEW!
- Prowadnica zaworuNEW!
- Konwerter cisnienia, sterowanie spalinamiNEW!
- Napinacz, łańcuch rozrząduNEW!
- Uszczelka obudowy kolektora dolotowegoNEW!
- Uszczelka, chłodnica olejowaNEW!
- Uszczelka termostatuNEW!
- Dźwignia zaworu, sterowanie silnikaNEW!
- Zestaw uszczelek, chłodnica olejowaNEW!
- Zestaw uszczelek kolektora dolotowegoNEW!
- Wał rozrząduNEW!
- Głowica cylindraNEW!
- Przestawiacz wałka rozrząduNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, wałek rozrząduNEW!
- Przewód elastyczy, odpowietrzenie pokrywy rozrząduNEW!
- Uszczelka, korek wlewu olejuNEW!
- Chłodnica, recyrkulacja spalinNEW!
- Zestaw łożysk korbowoduNEW!
- Łańcuch, napęd pompy olejuNEW!
- Szyna ślizgowa, łańcuch rozrząduNEW!
- Dźwignia, sterowanie silnikaNEW!
- Zestaw łożysk wału korbowegoNEW!
- TłokNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, wał korbowyNEW!
- Koło zębate, wał korbowyNEW!
- Uszczelka obudowy rozrząduNEW!
- RuraNEW!
- Podkładka dystansowa, wał korbowyNEW!
- Zestaw wirników, turbosprężarkaNEW!
- Tuleja cylindrowaNEW!
- Sruba głowicy cylindrówNEW!
- Zestaw wału rozrząduNEW!
- Koło zębate, wał rozrząduNEW!
- Rura wlotowa, zasilanie powietrzemNEW!
- Przewód olejowy elastycznyNEW!
- Obudowa, filtr olejuNEW!
- Tuleja, korbowódNEW!
- Zawór ciśnienia olejuNEW!
- Zestaw śrub, koło pasowe wału korbowegoNEW!
- Szyna napinająca, łańcuch rozrząduNEW!
- Obudowa rozrząduNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, wałek rozrząduNEW!
- Membrana, odpowietrzenie skrzyni korbowejNEW!
- Pierścień uszczelniający, kompresorNEW!
- Uszczelka, przestawianie wałka rozrząduNEW!
- Komplet dźwigni wychylnej, sterowanie silnikaNEW!
- Uchwyt, wtryskiwaczNEW!
- Rurka smarująca, smarowanie krzywkiNEW!
- Element ustalający, wałek mimośrodowy (zmienny skok zaworów)NEW!
- Pierścień uszczelniający, tuleja cylindraNEW!
- Uszczelnienie, wejście do turbiny (doładowanie)NEW!
- Pierścień uszczelniający, kompresorNEW!
- Uszczelnienie olejowe dociskane promieniowo, pompa olejowaNEW!
- Dźwigienka zaworowaNEW!
- Zestaw uszczelek, pompa wtryskowaNEW!
- Uszczelka, sterowanie silnikoweNEW!
- Dysza olejowa, łańcuch rozrząduNEW!
- Pierścień uszczelniający, napinacz łańcucha rozrząduNEW!
- Zestaw naprawczy, przestawianie krzywek rozrząduNEW!
- Koło zębate, wał pośredniNEW!
- Tuleja osadzenia świecy zapłonowej w głowicyNEW!
- Części układu napędowego
- Zestaw łożysk kółNEW!
- Przegub napędowyNEW!
- PółośNEW!
- Osłona przegubu napędowegoNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, różnicowyNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, wał skrzyni biegówNEW!
- Pierścień uszczelniający wału, piasta kołaNEW!
- Nakrętka osi, półoś napędowaNEW!
- Olej, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie kołaNEW!
- Pasy i koła pasowe
- Pasek klinowyo wielorowkowyNEW!
- Pompa wodna + zestaw paska rozrząduNEW!
- Pasek rozrząduNEW!
- Napinacz paska, pasek rozrząduNEW!
- Rolka kierunkowa/ prowadząca, pasek v-ribbedNEW!
- Zestaw rolek z paskiem
- Napinacz, pasek klinowy wielorowkowyNEW!
- Zestaw paska klinowego wielorowkowegoNEW!
- Koło pasowe alternatora
- Napinacz paska
- Pasek klinowy wielorowkowyNEW!
- Tłumik drgań, pasek rozrząduNEW!
- Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowegoNEW!
- Śruba koła pasowegoNEW!
- Rolka kierunkowa / prowadząca, pasek klinowyNEW!
- Zestaw koła pasowego, wał korbowyNEW!
- Rolka kierunkowa/ prowadząca
- Koło pasowe, pompa wodnaNEW!
- Zestaw naprawczy, ramię napinacza - pasek klinowyNEW!
- Mocowania silnika, skrzyni biegów i układu napędowego
- Sprężyny gazowe
- Przełączniki
- Wyposażenie wnętrza samochodu
- Części układu dolotowego powietrza
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turboNEW!
- Urządzenie doładowujące, system doładowania
- Korpus przepustnicyNEW!
- Pierścień uszczelniający, elast. przewód pow. do turbinyNEW!
- Przewód elastyczny, instalacja powietrznaNEW!
- Moduł rury wlotowejNEW!
- Zawór regulacyjny ciśnienia doładowaniaNEW!
- Uszczelka akumulatoraNEW!
- Klapki sterujące, zasilanie powietrzemNEW!
- Przewód olejowy, doładowanieNEW!
- Zestaw wirników, turbosprężarkaNEW!
- Pasta montażowa, wtryskiwacz diesl./świeca żarowaNEW!
- Sworzeń gwintowany, urządzenie ładująceNEW!
- Uszczelka, króciec przepustnicyNEW!
- Króciec, kolektor dolotowyNEW!
- Zawór regulacyjny, kompresorNEW!
- Sensor, differential pressureNEW!
- Puszka sterująca, doładowanieNEW!
- Opaska mocująca, przewód powietrza doładowującegoNEW!
- Zestaw naprawczy, turbosprężarkaNEW!
- Zestaw napr. do przewodów, czujnik położenia wału korbowegoNEW!
- Zestaw napr. do przewodów, czujnik ciśn. w kolektorze dolot.NEW!
- Zestaw uszczelek, instalacja wtryskuNEW!
- Koło zębate, pompa wtryskowaNEW!
- Układ paliwowy
- Wąż, paliwo na przelewieNEW!
- Pierścień uszczelniający, obudowa wtryskiwaczaNEW!
- Pompa przyspieszacza, gaźnikNEW!
- Zderzak, pompa wysokiego ciśnieniaNEW!
- Uszczelka, obudowa wtryskiwaczaNEW!
- Zestaw pierścieni uszczelniających, wtryskiwaczNEW!
- Korek spustowy paliwaNEW!
- Mocowanie, filtr paliwaNEW!
- Pierścień uszczelniający, gniazdo wtryskiwaczaNEW!
- Przewód paliwowy elastyczny
- Układ wydechowy
- Tłumik końcowyNEW!
- Tłumik srodkowyNEW!
- Uszczelka rury wydechowejNEW!
- Pasek gumowy, system wydechowyNEW!
- KatalizatorNEW!
- Częsć zaciskowa, układ wydechowyNEW!
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turboNEW!
- Filtr sadzy / filtr cząstek stałych, układ wydechowyNEW!
- Wspornik, zawór AGRNEW!
- Nakrętka, kolektor wydechowyNEW!
- Pierścień uszczelniający, przewód zaworu AGRNEW!
- Zestaw wirników, turbosprężarkaNEW!
- Uszczelnienie, odpływ oleju (doładowanie)NEW!
- Zestaw montażowy, katalizatorNEW!
- Konwerter ciśnienia, sterowanie spalinamiNEW!
- Zawór, sterowanie wydechem, recyrkulacja spalinNEW!
- Zawór przełączający, przesłona wydechuNEW!
- Zestaw montażowy, filtr sadzy / filtr cząstek stałychNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, zawór AGRNEW!
- Przewód ciśn., czujnik ciśn. (filtr sadzy / cząstek stałych)NEW!
- Katalizator przy kolektorzeNEW!
- Części układu paliwowego
- Korek wlewu paliwaNEW!
- Zawór EGRNEW!
- Wtryskiwacz dieslaNEW!
- Czujnik, cisnienie paliwaNEW!
- Czujnik spalania stukowegoNEW!
- Korpus przepustnicyNEW!
- Pierścień uszczelniający, obudowa wtryskiwaczaNEW!
- Konwerter cisnienia, sterowanie spalinamiNEW!
- Czujnik, temperatura spalinNEW!
- Pierścień uszczelniający, wtryskiwaczNEW!
- Czujnik, pozycja pedału gazuNEW!
- Zawór regulacji ciżnienia, system common-railNEW!
- Zestaw uszczelek, końcówka wtryskuNEW!
- Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail)NEW!
- Osłona termiczna, układ wtryskowyNEW!
- Czujnik, poziom paliwaNEW!
- Czujnik cisnienia powietrza, adaptacja wysokosciowaNEW!
- Zestaw naprawczy, wtryskiwaczNEW!
- Narzędzia
- Zestaw narzędzi montażowych, przegub nożny / prowadzącyNEW!
- Zestaw narzędzi nastawczych, czasy otwarcia zaworówNEW!
- Zestaw do kluczy, rozszerzanie rozstawu kółNEW!
- Zestaw naprawczy do przewodów, czujnik temp. zewn.NEW!
- Narzędzie do montażu, wałek rozrząduNEW!
- Moduł narzędziowy
- Młotek do prostowania blach karoserii
- Narzędzia
- Other tools
- Piła
- Spanners
- Special electric power tools
- Testers
- Wyrzynarki
- Zestawy narzędzi
- Zaciski i części montażowe
- Podkładka montażowa
- Śruba, tarcza hamulcowaNEW!
- Clip, listwa ochronnaNEW!
- Korek
- Śruba, zacisk hamulcowyNEW!
- Gniazdo
- Śruba, wtryskiwaczNEW!
- Nakrętka, zwrotnica osiNEW!
- Elementy naprawcze przewodów
- Gniazdo montażowe
- Kruvi
- Nakrętka
- Nit
- Płytka montażowa
- Rygiel
- Spinki uniwersalne
- Szpilka koła
- Trójnik
- Zacisk montażowy
- Zacisk węża
- Zaciski
- Zestaw zacisków
- Łącznik
- Śruba mocująca
- Inne
- UszczelkaNEW!
- Klamra mocującaNEW!
- Szyba czołowaNEW!
- Olej silnikowyNEW!
- PokrywaNEW!
- Zacisk zabezpieczającyNEW!
- Nastawnik drążkowyNEW!
- Olej do automatycznej skrzyni biegówNEW!
- Pierścień dystansowyNEW!
- Tylne oknoNEW!
- Olej do automatycznej skrzyni biegówNEW!
- Okno boczneNEW!
- Element nastawczy, pompa wtryskowaNEW!
- Zawór centralny, przestawianie faz wałka rozrząduNEW!
- Rura wlotowa, pompa olejowaNEW!
- Klucz do filtra olejuNEW!
- Zestaw paska klinowegoNEW!
- Wskaźnik, rezerwa paliwaNEW!
- Czujnik ciśnienia, zbiornik paliwaNEW!
- Kabel pomiarowy, rozdzielacz zapłonu
- Klakson
- Klema do akumulatora
- Lakiery kombinowane do pojazdów
- Pokrywa, klema bieguna akumulatora
- Pozostałe
- Ręczna pompa zasilająca
- Szczotka druciana, czyszczenie biegunów i klem akumulatora
- Torba
- Chemikalia samochodowe
- Dodatek
- Exterior care
- Glass washing
- Hand care products
- Interior cleaning
- Klej
- Olej do ochrony przeciwkorozyjnej
- Pasta do mycia rąk
- Podkład ochronny przeciw rdzy
- Polish wax
- Preparaty na zewnątrz
- Płyn chłodniczy
- Płyn hamulcowy
- Płyn hamulcowy DOT3
- Ręczniki do czyszczenia
- Rękawice
- SPRAY PAINTS AND CRUNTS
- Technical fluids
- Transmissions oils
- Uniwersalna pasta szpachlowa
- Akcesoria
- Accessories for mobile phones
- Akcesoria
- Apteczka
- BOOSTER, Emergency Aid - Battery Bank
- Bagażnik dachowy
- Box dachowy
- Car flags
- Car seat covers
- Children's goods
- Clamps and ties
- Covers for car documents
- Electronic parking clock
- Element ostrzegawczy
- Fefrigerators and cooling boxes
- Flashlights, lamps
- Gaśnica
- Gąbka
- Indicators
- Inner tubes
- Kamizelka ostrzegawcza
- Kanister
- Kanister na wodę
- Lamps
- Lamps LED
- Lights XENON
- Linka holownicza
- Mobile phone charger- powerbank
- Mocowanie drążka kulowego, zestaw zaczepu przyczepy
- Multimedia
- Multimetr
- Naklejka
- Odświeżacz do wnętrz
- Okulary ochronne
- Parking assistant system
- Pets
- Radio
- Rudder cover
- Skrobaczka
- Stickers and car identification
- Szczotka myjąca do nadwozi
- Szpadel
- Tape
- Tażma izolacyjna
- Tint films for car
- Trójkąt ostrzegawczy
- Vacuum Cleaners
- Wentylator
- Winches
- Zapalniczka
- Zegar parkowania
- Zestaw breloczków do kluczy
- Ściereczki
- Światło ostrzegawcze obrotowe
- Łożyska uniwersalne
- Produkty chemiczne i kosmetyczne
- Mogą Cię również zainteresować
- Układy ogrzewania
- System podgrzewania silnika
- System podgrzewania silnika dla Mini